Kuinka tehdä tilaus?
Tehdäksesi tilauksen verkkosivustollamme sinun on valittava tarvittavat tuotteet, lisättävä ne ostoskoriin ja siirryttävä kassalle. Täytä kaikki lomakkeen pakolliset kentät, valitse sopiva toimitus- ja maksutapa ja vahvista sitten tilaus.
Kuinka selvitän, onko tuotetta varastossa?
Tarkistaaksesi, onko tuotetta varastossa, sinun on otettava yhteyttä operaattoriimme online-chatin kautta tai puhelimitse. Operaattori auttaa sinua selvittämään tietoja tuotteen saatavuudesta ja toimitusajoista.
Kuinka tilauksen toimitus toimii?
Toimitamme tilauksia koko maahan kuriiripalveluilla. Toimitusajat voivat vaihdella sijainnistasi riippuen. Kun olet tehnyt tilauksesi, esimieheni ottaa sinuun yhteyttä yksityiskohtien selvittämiseksi.
Kuinka palautan tuotteen?
Jos tuote ei sovi sinulle tai muutat mielesi ostoksen tekemisestä, voit palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa ostopäivästä. Ota yhteyttä esimieheen saadaksesi lisätietoja tuotteen palauttamisesta.
Kuinka ottaa yhteyttä tukeen?
Jos sinulla on kysyttävää tai ongelmia, voit ottaa yhteyttä tukipalveluumme verkkosivustomme online-chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse. Asiantuntijamme tarjoavat sinulle kaiken tarvittavan avun.
Mitä maksutapoja on saatavilla?
Hyväksymme tilausten maksun useilla eri tavoilla: luottokortilla, käteisellä kuriirille vastaanotettaessa sekä sähköisten maksujärjestelmien kautta. Valitse itsellesi sopiva maksutapa tilausta tehdessäsi.
Kuinka usein tuotevalikoimaamme päivitetään?
Tuotevalikoimaamme päivitetään säännöllisesti, jotta voimme tarjota sinulle ajankohtaisia ja korkealaatuisia tuotteita. Seuraa uutisia verkkosivuillamme ja tilaa uutiskirje pysyäksesi ajan tasalla kaikista päivityksistä.
Kuinka taata tietosuoja?
Varmistamme tietojesi täydellisen luottamuksellisuuden ja takaamme niiden turvallisuuden. Henkilötietojasi käytetään yksinomaan tilausten tekemiseen, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille.